Szelíd marketing egy bizonytalan világban – külső kommunikációnk stratégiája

3000 Ft

Szelíd marketing, etikusan, nem nyomulva… Működhet ez?
Igen, mert a marketinget lehet jó érzéssel csinálni. Megmutathatod a vállalkozásod, szervezeted, közösséged anélkül, hogy eladd magad, vagy hogy feladd az alapelveidet. A legtöbb kisvállalkozó és valódi közösség úgy érzi választania kell a hatékony, de nyomulós, ezért kellemetlen és a jóérzésű, de cserébe nem működő marketing között.

Kategória:

Leírás

Szelíd marketing, etikusan, nem nyomulva… Működhet ez?
Igen, mert a marketinget lehet jó érzéssel csinálni. Megmutathatod a vállalkozásod, szervezeted, közösséged anélkül, hogy eladd magad, vagy hogy feladd az alapelveidet. A legtöbb kisvállalkozó és valódi közösség úgy érzi választania kell a hatékony, de nyomulós, ezért kellemetlen és a jóérzésű, de cserébe nem működő marketing között.

Azt gondolom, hogy van módja annak, hogy úgy megélj az egyéni, vagy közösségi vállalkozásodból, hogy még jobban is működjön, mint azokkal a hagyományos manipulatív technikákkal, amiket Te is elítélsz, és lehet őszintén és minden fél számára jóérzéssel kommunikálni. Emellett a közösségek eseményeinek marketingjében is hasznos lehet ez a szemlélet.

Ehhez ajánlom a szelíd marketing egy bizonytalan világban előadásomat.

Szelíd, mert etikus alapokon áll, őszinte és jóérzéssel alkalmazható. Marketing, mert a vállalkozásodnak működnie kell.

De mi köze a bizonytalan időknek a marketinghez?
Amikor az emberek bizonytalannak látják a jövőjüket, jobban meggondolják, hogy mire költenek. Ilyenkor könnyen kétségbe eshetünk, a kommunikációnk is görcsösebbé, zavarosabbá válik. De ez csak ront a helyzeten.

A fenntartható megoldás, ha mélyebbre ásol. Erősebb és sűrűbb szövésű gyökereket eresztesz. Elmélyíted kapcsolataidat az emberekkel, még tisztábban megmutatod hogy ki vagy, mit csinálsz, hogyan csinálod és kinek csinálod. Ha elkötelezett és kitartó vagy abban, hogy megmutasd magad, akkor a valódi partnereid fognak megtalálni.

Az előadás a hosszú távon gondolkozó, fenntartható, “lassú”, organikus, szájról-szájra terjedő marketingről fog szólni. Egy olyan folyamatról, amelyben a közönségedből közösséget formálsz sürgetés és nyomás nélkül. Olyan mikroklímát hozol létre, amelyben jól érzed magad és amelyre bizton támaszkodhatsz a bizonytalan időkben is.

Az előadóról
Tóth Miklós vagyok, immár 8 éve dolgozom civil és közösségi kezdeményezésekben, emellett saját vállalkozásomban honlapkészítéssel foglalkozom. A Kisközösségi Programban a kiutak.hu tudástár honlap elkészítése után a Gyüttment Fesztivál kommunikációjával kezdtem el foglalkozni, négy éve vezetem a fesztivál kommunikációs munkacsoportját. Négy és fél éve vezetem a Vágvölgyi Gusztáv – Pabló és Szép Éva által fémjelzett Közösségi vállalkozás kommunikációját, amelynek részeként immár harmadik alkalommal szervezzük a közösségi ember képző TreeMap Tábort. Elvégeztem a Közösségi vállalkozás 8 hónapos közösségi facilitátor képzését, az Ariadné-műhelyt, valamint a GEN-Clips nemzetközi facilitátor és hálózatépítő képzéseit is. Jelenleg a GEN (Global Ecovillage Network) dél-kelet európai alhálózatának (SEEEN) létrehozásán dolgozom, emellett a Boldogulj podcast csatornában készítem a Reggeli KV adásait. Intenzíven foglalkoztat a permakultúra rendszere is, ezért elvégeztem a MAPER permakultúra tervezői (PDC) képzését. Szabadidőmben egy permakultúrás erdőkertet építek Zuglóban.